luring-kluring

jag har sagt det förr och jag säger det igen .. vi tjejer är fruktansvärda - vi lurar killarna totalt!

jag menar, hur kan det komma sig att det finns så många snygga tjejer men bara en handfull snygga killar?
jo, det ska jag tala om för er!

- det är mer vanligt än man tror då tjejer använder löshår, vilket får deras hår att se längre & snyggare ut än vad det egentligen är
- färgar håret/ögonfransarna/ögonbrynen i en annan färg än det egentligen är
-
använder högklackade skor så man ser längre ut än vad man egentligen är
- får manikyr, uppbyggnad av naglarna och därav får man mycket längre och snyggare naglar än vad de egentligen är
-
sminkar oss så att vår hud ser felfri ut, ögonfransarna ser längre ut, kinderna mer rosiga än vad de egentligen är
- sedan finns det ju vissa extrema som använder linser, lösögonfransar och annat för att se bättre ut än vad dem egentligen gör
- push-up bh så det ser ut som vi har större bröst vad vi egentligen har
- plastikoperationer kanske inte så akutellt i vår ålder, men annars är det vi tjejer igen som är mest aktiva där, brösten, läpparna, fettsuga .. osv för att se ut som någon helt annan än den vi egentligen är

om vi tar det igen .. hur kan det komma sig att det finns fler snygga tjejer än killar?
tja, där hade ni svaret

frågan är bara hur intresserad tjejen är av alla dem här sakerna och hur mycket tid & pengar hon är villig att lägga ner på det. själv är jag för lat, jag använder högklackat när jag går på fest & sminkar mig vardagligt på vardagarna och använder lite eyeliner när det är fest. mer än så klarar varken mitt tålamod eller ekonomi med..

.. ska faktiskt till frisören nästa vecka och lägga lite slingor, vilket jag inte gjort på cirkus ett & ett halvt år.


Kommentarer
Postat av: Soffan

Så slår vi ett slag för naturligheten! ;)

2009-03-13 @ 13:50:16
URL: http://asae.blogg.se/
Postat av: Mr.B

Och inte en manlig människa bryr sig om naglarna. det som är det sjukaste.

2009-03-13 @ 14:39:45
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0