blöh


dålig uppdatering på detta bygget tycker jag ..

+ lysmelk
+ västerås på lovet?
+ joshua radin
+ min skosamling
+ maja, elin & ida
+ jessica biel, alba .. U name it, alla jessicor!
+ påsklov


- laga mat i en vecka (månad - pasta, tisdag - pasta, onsdag - pasta ... )
- kylan!
- 3 sidor projektarbete skrivna (!!!!!!!! x en miljard)
- bebisgodis (allt rosa, sockrigt, skummigt, blöh)
- dumma fjortisar (speciellt de som stämplar en med sina fula stilettklackar)
- alkohol
- modebloggar & erik.b's blogg
- det uppkommande lovet blir det sista lovet ever?

förövrigt har min besökskurva gått väldigt mkt neråt på sistone, antagligen för min dåliga, tråkiga uppdatering?


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. De drar pengarna direkt tror jag, men beställ med faktura istället, fast då tillkommer en liten avgift.

2009-03-29 @ 11:58:06
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0