tja, vi är från svedala

- isen på stortorget är av plast
- man uttalar eutanasi som det stavas
- are we human, are we dancer
- ordet plugga kommer från latinest "pluggoria" vilket betyder lärande
- sushi är en fisk

det är konstaterat, jag är lite halvdum! kan skylla på att jag är från svedala

- isen på stortorget ÄR is
- man uttalar eutanasi, evtanasi
- are we human, are we denser
- plugga? tja, vetti katten inte från latinets "pluggoria" i alla fall
- sushi behöver inte nödvändigtvis vara fisk, och det är ingen fisksort cornelia

men det är inget jämfört min vän elin som tror att london bridge och golden gate bron är samma sak och att your är samma sak som you're eller att de serverar glass på en glassboat.

Kommentarer
Postat av: Måsen

Här toppade du verkligen egg's blogg, haha sjukt kul läsning :p

2009-03-07 @ 16:01:31
Postat av: elin

jo, det är värre ;P

2009-03-07 @ 17:05:14
Postat av: Mr.B

Måsen är dum i huvudet. Precis som majoriteten av svedala människor!

2009-03-07 @ 19:05:12
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/
Postat av: elin

dessutom trodde jag inte att det var samma sak.. bara att london bridge var röd!

2009-03-09 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0