yez

okej, jag har gjort det .. jag har gjort av med min lön i ett klick, inte ett klick men några klick, två par skor & en klänning senare har jag cirkus 300kr kvar. bra jobbat cornelia, bra klickat cornelia!
vadå finanskris?

efter att jag gjort min beställning upptäcker jag till min förvåning att man har studentrabatt, lycka!
fastän att jag började kl08.00 (då måste man gå upp 06.30 i svedala eftersom bussen går 07.09) idag & hade en håltimme på cirkus 4 timmar, missade bussen som gick 14.09 så jag fick vänta i mer än 20 minuter på nästa, bitter kyla möttes jag av när jag gick av bussen och upptäckte att jag gjort av med mina handskar.

jag har verkligen vaknat på rätt sida idag, inget kan få mig på dåligt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0