störhumör?

stör mig ibland lite på andras beteende och är livrädd att jag ska göra samma sak.

den första saken är att det finns vissa som inte tar av prislappen under skon. så varje gång de lyfter foten ser man en vit klisterlapp eller en röd "rea" klisterlapp. inte speciellt genomtänkt enligt min åsikt.

när man hör en töntig ringsignal och killen framför lyssnar på så hög musik att han inte hör den själv.
- alla andra hör den men inte du!
brukar ha som vana att alltid sätta den på vibration när jag sitter på bussen, tips från coachen!

när någon tittar på ett plagg i en affär och plagget kasar ner från hängaren och ner på golvet och personen märker det men går vidare ändå, dumma människa!

solglasögon inomhus, en klassiker!

uggs & mössa i mitten av sommaren, också en klassiker .. 

folk som inbillar sig att det är mer nyttigt att beställa in en sallad och dränka den med en liter fet dressing än att beställa en vanlig hederlig hamburgare.


Kommentarer
Postat av: Mr.B

du borde göra reklam för mig; Världens bästa blogg.

2009-02-01 @ 15:37:51
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0