oj, jag spydde i sängen innan men vi kan ha sex här ändå

jag är en typisk "flickväns-typ" och inte för att jag har pojkvän utan för att jag bara .. är det?
även då jag var singel brydde jag inte mig ett dugg om killarna på uteställena utan gick ut endast för att dansa & ha kul med mina vänner.
jag hade aldrig kunnat ha sex med en total främling oavsett hur han hade sett ut (Brad Pitt är ingen främling!!) för att vara så "intim" med någon hade jag varit tvungen att gilla killen.

- jag har inte varit på supa/knulla runt resor med mina kompisar som de flesta i min ålder har varit
- jag har inte haft sex med någon som jag inte varit kär i
- jag går inte ut på klubb för att ragga
- mitt antal hångelpartners kan jag lätt räkna på två händer

jag tycker helt enkelt inte att hångeltävlingar då killen stinker öl och herpesrisken är stor är speciellt kul, inte heller att man får mer status genom att ha sex med så många man kan bara för att få upp sitt antal sexpartners (om det nu räknas som en om killen däckade precis innan, det räknas va?) då könssjukdomsrisken är stor.

istället säger vi kvalité före kvantitet. jag är helt enkelt en tråkig människa?

Kommentarer
Postat av: nufflingen

nej!! du är perfekt! =)

2009-01-28 @ 16:35:10
Postat av: Anonym

då kan vi vara tråkiga tillsammans :)

2009-01-28 @ 17:19:01
Postat av: Anonym

så jag har varit på en "supa-knulla runt" resa? när om man får fråga?

2009-01-28 @ 22:38:09
Postat av: Anonym

Jag säger som en vis man sa: Tråkiga människor är de roliga människorna.

2009-01-29 @ 22:42:03
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/
Postat av: Soffan

haha om det är att vara tråkig så är du inte ensam där.. dock tycker jag bara det är clean och class ;)

2009-01-31 @ 20:08:46
URL: http://asae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0