blöh(gg)

igår köpte jag en ny älskling, en vårjacka!
den är röd & underbar! jahaja, så långt kom jag med positiv bloggning ..
 
dessutom gillar jag inte modebloggar & nätshopping.. vet ni varför? jo, det ska jag tala om för er .. för att jag vill ha allt.
jag vill ha alla skorna från topshops hemsida, jag vill ha alla klänningar från nelly, jag vill ha alla underkläder från victorias secret, jag vill ha nitsmyckena från asos .. jag ni förstår min poäng!

skulle klicka hem ett par skor som elin kling tipsat om i sin blogg hon bara "de kostar bara 280kr" eller vad det var.
wow 280 spänn! dum & blåögd som jag är gick jag direkt in för att beställa dem, 85 dollar blev det sammanlagt, 85 dollar!! det är inga 280 spänn ska jag berätta för dig miss.kling! och det är utan tullavgift förmodligen.

jag ska inte snacka strunt om blondinbella, engla, kenza & elin kling eftersom jag gärna varit i deras skor .. få massa gratis kläder & smink för att lägga ut det på bloggen.
blondinbella är för sjutton miljonär och här sitter jag och bloggar så patetiskt inför alla mina 30 läsare, haha!


Kommentarer
Postat av: Mr.B

Det är som jag brukar säga: Hellre 30 läsare som kan läsa än 30 000 som inte kan öppna en dörr.

2009-01-23 @ 15:28:22
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0