cornelia "den svage" fransson

jag har kommit på att jag är en väldigt svag människa .. nu menar jag inte fysisikt såklart (hö-hö) utan att alla kan köra med mig, jag blir till allas bitch. hur sjukt det än låter så är det  förväl att jag är medveten om det.
jag vill alltid göra alla nöjda så om jag bestämt att jag ska gå på stan med en kompis och sen mamma frågar om jag kan hämta lillebror och samtidigt jag lovat en annan kompis att vi ska träna under samma tid försöker jag klämma in allting ändå - dålig vana

men från och med nu .. ska jag, cornelia fransson, skaffa mig en massa bitches! jag ska göra exakt det jag vill göra, ta för mig och tvärtom kunna säga nej om jag inte vill! visserligen kompromissa är väl aldrig fel, men i rätt mängd.

jag ser det som ett nyårslöfte ...  fast i April.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0