kille för en dag?



om jag hade varit kille för en dag skulle jag ..

.. kissat med byxorna på
.. gå till gymmet och känna mig sjukt krampig när jag lyfter skrot
.. använt en cool t-shirt & jeans utan att se töntig ut
 .. testat att rakat min haka
.. gått i shorts & varit stolt över mina håriga ben
.. haft handen i byxorna och utan att någon frågat varför jag har den där
.. spotta, rapa & fisa offentligt
.. äta pizza, se fotboll på favoritkrogen samtidigt som jag skriker högt när mitt lag gör mål
.. ha sneakers på kvällen när jag ska gå ut ( slippa högklackat, pjuh )  
.. använt någon sjukt kass raggningsreplik på en töntig tjej

Kommentarer
Postat av: elin

öööh, duschat med alla andra grabbs efter fotbollsmatchen?

2008-09-16 @ 12:22:29
Postat av: maja

men Curre, du brukar väl rapa offentligt? tycker inte att någon av ovanstående punkter skiljer sig från hur din vardag ser ut nu..

2008-09-16 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0