go with the flow, yo!

nu är jag lite rädd .. ja, allt bara flyter på för tillfället.


jag ..

.. har knappt något att göra iskolan (i genomsnitt 3 timmars skola om dagen)
.. har underbara vänner
.. njuter av höstsolen
.. är frisk för en gångs skull
.. är sjukt kär i min pojkvän
.. har kommit igång med träningen
.. sover som en stock om nätterna


allting bara stämmer & sedan kommer allting rasa, det är jag helt säker på.

det börjar med att jag blir sjuk, sen börjar det regna och bli mörkt samtidigt som vi kommer få en miljard prov i skolan på en och samma gång.
jag kan inte njuta av det nu eftersom jag vet att det kommer komma ett bakslag snart, det är inte möjligt att livet ska flyta på så här bra?

ni vet som när man tror att man kanske slipper sin mens denna månaden och såfort man tänker den tanken så kommer den dagen efter? ja, tjejerna ni vet i alla fall?


 

Kommentarer
Postat av: Fia

simma så länge du flyter =)

2008-09-24 @ 16:33:39
Postat av: jojobalaj

du r underbar gummsilumsi :D

och jag måste designa min blogg nu med :D haha, ses snart!

2008-09-25 @ 09:57:32
Postat av: N

såsynd att du tycker du har det bra med dina vänner du har totalt glömt en!

2008-09-27 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0