NRJ - spela-sönder-låtar-oooonlyy (8)

jag gillar inte NRJ, jag hatar The Voice .. varför får dem mig att tröttna på låtar? de låtar som jag egentligen älskar!

coldplay - viva la vida, har lyssnat på den innan de ens släppte sitt album..
NU spelar NRJ & The Voice den och jag har redan tröttnat!

om det kommer ut en bra låt tycker man att den är bra i cirkus en vecka sen är den totalt utspelad, men kul!
jason mraz som spelats sönder i tre sommrar i rad, de provade med en ny variant (med exakt samma text & melodi) det fungerade sådär eftersom man kan låten om någon väcker en mitt i natten och säger: "sjung I'm Yours" jag tyckte från början att låten var underbar och tycker Jason Mraz gör bra låtar förövrigt men kaah! denna uttjatade låt ..

dessutom gillar jag inte heller att de spelar "min" musik på radion .. Fall out Boy som jag förut gillade har nu blivit emo-stämplad .. samma sak gällande Panic at the Disco som jag lyssnade på för hur länge som helst innan låtarna spelades på radio. och vad händer nu? ska NRJ förstöra Coldplay för mig nu också? ALDRIG!

Lars Winnerbäck? hur många började inte lyssna på honom efter att han slog igenom med EN låt på radion helt plötsligt har han massa 13åringar efter honom som står längst fram på konserterna men som kan en låt (hiten som gick på radion så självklart)

umbeeeereella- ella - ella - ey -ey -ey

Kommentarer
Postat av: elin

tragiskt :(

2008-10-31 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0