brr!

förra veckan var det asvarmt och jag planterade blommor i bikini ..
imorse när jag var ute och joggade vad jag tvungen att ha mössa på mig för att inte frysa ihjäl!

nu känns det som det är ett såkallat "april-väder" vissa går med tröjor och vissa går med vinterjackor, jag diggar inte det.
jag vill ha en bestämd tid, NU ska jag börja med mina vinterstövlar och tumvantar.

såg en tjej med uggs häromdagen och det är väl lite att ta i, jag har fortfarande mina vans (visserligen hade jag liknande skor hela förra vintern)
inte nog med det, det börjar bli mörkt redan vid 19-19.30, galet! jag gillar inte mörker, man blir så deppig av det (förvisso fyller jag år på årets mörkaste dag)

nej, nu ska jag dricka upp mitt te sen in i duschen .. 
och kom ihåg barn, använd reflex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0