älskah min flikka määst! *tihihi fNiZz*

jag gillar inte små fjortisar som..
 ...sminkar sig för mycket,
..  har försmå kläder (inklusive bhn)
.. röker för att andra gör det
.. dricker mer än de tål 
.. färgar sitt hår vitt/gult/oranget då det egentligen ska bli blondt (man märker oftast den svarta utväxten)
..  kör moppe (helst utan hjälm då är man som tuffast)
.. hänger utanför grillen/kiosken/tobaksaffären
.. skolkar och åker in till stan och shoppar
.. lägger upp en bild på bilddagboken där de trycker upp sina bröst i kameran och har en bildtext efter någon töntig låt som går på radion
.. säger att de älskar sin "på G-kille" efter att de träffats en gång själva
.. som har henry lloyd jackor (kragen uppfälld, självklart) med minikjol och lågklackade pumps mitt i januari

kort sagt gillar jag inte fjortistjejbimbo-looken som många killar tydligen gör ?


Kommentarer
Postat av: m

jag har inga pengar på min nalle men saknar dig enormt. imorrn ses vi min söta björn, trio-puss föralltid (L)

2008-10-15 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0