var går gränsen för otrohet?

.. skulle jag vilja ta upp det här med otrohet.
diskuterade mina tjejkompisar: var går gränsen för otrohet?

det kan verkligen diskuteras!
självklart är det från person till person, hur förhållandet ser ut, hur länge man varit tillsammans .. osv osv! den ena tycker kanske att otrohet gäller vid sex med en annan person flertal gånger och den andra kanske tycker att en flörtig blick räcker för att vara otrogen.

vissa tycker att fysisk kontakt är det enda som "räknas" som otrohet ..  jag är snarare tvärtom. den värsta typen av otrohet är enligt mig "känslo-otrohet" när ens partner har/får känslor för en annan.
klart tycker jag att otrohet kan gälla vid en kyss/puss beroende på vem som är kyssutdelaren då självklart. inte så att om farmor kommer fram och pussar mig så är jag otrogen, haha.
cybersex? är det otrohet?
- ja, jag tycker ju det. sedan att det inte är någon riktigt kontakt spelar mindre roll enligt mig.


förlåtelse?
jag har själv aldrig varit otrogen och har aldrig blivit utsatt för otrohet (vad jag vet) så jag vet inte riktigt på den punkten.
samma sak gäller här allt beror på hur förhållandet ser ut. har man barn, hus & hund kanske man borde överväga att ta en paus och sedan kanske, kaaaanske ta tillbaka skitstövlen men om förhållandet varat 1 månad och den andra är otrogen ska man nog avsluta det.

sedan ni kräk som bestämmer er för att vara otrogna mot era underbara partners ska nog  fråga er själva om ni fortfarande har känslor kvar och om ni inte har det så är det ett dött lopp.

dagen tips från coachen: gör slut med er respektive innan ni går ut och fiskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0