tjabba- tjena! tjabba- tjena!


har kommit på mig själv att alltid säga samma sak som den jag hejade på sade.
för att förklara närmare:
om man möter någon i korridoren och hon/han säger "hallå på dig" säger jag "hallå på dig" tillbaka ..  om jag ringer någon och personen jag ringer säger "men tjaa" säger jag "men tjaa" tillbaka.

samma sak gällande om det är någon som ska gå och säger "hejsvej" säger jag tro det eller ej men "hejsvej" tillbaka.
när jag pratar med ex. tina i telefon och hon säger "puss&kram" säger jag samma sak innan vi lägger på.

jag vet inte varför jag gör detta? brist på kreativitet? nej, det bara kommer av automatik antaligen.
det är inte så att jag sitter hemma och funderar ut finurliga "hej" och "hejdå" fraser.

hädanefter ska jag alltid säga hej och hejdå före den andra!

tschüss!


Kommentarer
Postat av: nufflingen

haha det kommer du aldrig klara av! =)

2008-11-12 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0