en rosa spetsbody på 80% - den tar vi!

någon mer än jag som ogillar reor?
jag funderade om jag skulle skriva att jag tyckte om det eller om jag inte tyckte om det men den negativa sidan övervägde helt & hållet.

+ baskläder med bra kvalitet, i rätt storlek & färg
tja, det var det enda ..

- stökiga affärer
- alla kunder är galna och sliter i kläderna
- om jag för en gångsskull hittar något fint finns det i storlek 44 & 52 kvar
-  då man köpt något ursnyggt två veckor tidigare och nu är plagget på halva priset (AAAGH!)
- endast gamla trendplagg är på rea

det enda jag kan komma på att jag gjort som kap på rea är en svart klänning, kostade hundra spänn och är en riktig blåsa, yummie!

just nu hatar jag att min vinterjacka är på 30%, i somras hatade jag att min vårjacka var på 50% undra vad det blir på mellandagsrean? födelsedagsklänningen på 80%, men välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0