who's the bitch?

i varje förhållande är den ena mer dominant än den andra? i varje vän-vän förhållande, i varje pojkvän-flickvän förhållande, etc etc .. detta diskuterades på espresso house vid Hansa idag. vi kom fram till en hel del vill jag lova!

den snälla ( som oftast är svagast ) blir "bitchen" hkrm. början av alla förhållande säger mest, om den ena är mer dominant förblir det oftast så under hela förhållandet. de populära typerna som alltid är vana vid att bestämma skaffar sig oftast några bitchar som de kan kontrollera och gör tjänster åt dem. 

vad innebär då rollen som bitch & rollen som dominant? 
jo; då man är bitch säger man oftast inte emot & gör tjänster till den dominanta. när man som dominant frågar bitchen något är det nästan aldrig en fråga utan ett påstående, "hämta det & det" eller "följ med mig dit & dit"

helt klart finns det olika grader av bitch- & dominantförhållande, i vissa förhållanden syns det tydligt medan i vissa andra syns det knappt något överhuvudtaget.
men enligt min, natalias & tinas åsikt finns det alltid någon typ av en svag & en stark i förhållandet.

tschüss!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 19:18:35
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Linda

Jupp, har funderat en del på detta också. Det stämmer ju helt klart. På gott och ont :)

2008-01-22 @ 19:25:19
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Natalia

Who's my Bitch;)

2008-01-22 @ 19:28:35
Postat av: Mr. Pitt

Om jag skulle vara tjej... så skulle jag vara en dominant bitch i mitt förrhållande :)

2008-01-22 @ 19:30:56
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se/
Postat av: Robin

frågan är ju bara då, är du bitchen? ;)

2008-02-03 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0