negativa bloggare

har aldrig tänkt på det förut men jag bloggar väldigt negativt ..
äsch, här kommer ännu ett negativt blogginlägg.

hästmänniskor!
jag klarar inte av er, är det bara jag som inte ser det roliga i hästar?
- hästar tar tid
- hästar luktar äckligt
- hästar bajsar och kissar och VI får plocka upp efter dem
- hästar måste ha en viss mängd vitaminer och ett visst hekto halm osvosv, då ska man stå och mäta upp det i hundra år
- hästar fryser när dem är ute så då måste man ta på dem deras "utetäcke" sen när man tar in dem från hagen då tar vi på dem deras "innetäcke"
- hästar ska ha mat vid vissa tidpunkter och om det är klockan 5 på morgonen så får man se till att vara upp då!


staaackars hästapållarna!
när vi ska göra något med dem som gynnar oss då menar jag rida, ska man först borsta hästen med en miljardborstar, värma bettet aslänge och sandla och ha sig.
när man nu gjort detta så tittar man på klockan "oj, det tog bara en timme att göra iordning hästen"
sen hoppar man upp & rider ( inte för länge för då blir den stackars hästen trött) inte nog med när man kommer tillbaka så ska man göra om hela proceduren en gång till!

alla mina tjejkompisar är hästmänniskor,
palla er! skaffa er en riktig hobby istället 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0