webbshopping

det här med webbshopping, jag har inte riktigt förstått vitsen med det.
klart jag förstår att man vill ha snygga klänningar från andra affärer än dem som finns i Malmö men jag menar det är som att köpa en klänning från hängare utan att ha provat den först. jag menar .. hur många gånger har man inte sett en klänning på en galge som ser assnygg ut, sen när man provar den är den gräslig.

det är väldigt riskfyllt att webbshoppa, enligt mig. då man betalat hög frakt och tullavgift kanske klänningen inte passar  och då kan man visserligen skicka tillbaka den men då är det lika bra att spara den eftersom man inte lär få tillbaka pengarna pga den höga tullavgiften och frakten

det enda jag köpt på nätet är en american apparel klänning som jag var hyffsat säker på skulle passa.
jag har också gjort misstaget att beställa en jacka från H&M katalogen vilket resulterade i att när jag väl fick min efterlängtade jacka som satt på en snygg modell var den .. GLANSIG!
ljuset var annorlunda i katalogen och det framgick inte att jackan glänste.
jag var tvungen att tyvärr använda den svarta glansiga jackan den vintern och sedan dess har jag lärt mig att aldrig beställa något från en katalog där kläderna ser hundra gånger snyggare ut på en snygg, solbränd, retuscherad modell än på mig .. tyvärr!

Kommentarer
Postat av: elin

vet du inte att man har stor bokstav efter punkt? :)

2008-12-17 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0