(.)(.)

tjejer som klär sig som att de vill ha uppmärksamhet, varför blir de sura när de väl får uppmärksamhet?

som igår, jag och elin var på hipp & såg ett tjejgäng som var utklädda till bunnies, (korsetter, minishorts, liten svans & öron) en av tjejerna blev sur på alla killar som tittade på henne och gick fram till henne.
vad är grejen med det?
om man klätt sig så från början får man väl för sjutton skylla sig själv om folk tittar, de kan ju inte bli sura.
man måste ju ha en tanke om att folk kanske tittar eftersom man bara har typ underkläder på sig?
jag håller med om att jag också tittade, (det gick inte att undvika) det var väldigt .. hur ska man säga? utstickande?

men i andra fall än det här, bara för killen du tycker är assnygg kanske inte gav dig-med-navellång-urringning uppmärksamhet så kan jag garantera att många andra killar (och tjejer) gör!

fast jag ska inte säga något, jag hade kanske också velat visa mina stora bröst medan jag är ung och de inte hänger nere vid naveln.


Kommentarer
Postat av: *stor beundrare*

hahaa du är också en patt-människa! hög femma på den =) puss

2008-12-13 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0