solfaktor 30, någon?

nu på sistone har jag haft 0 inspiration och för mycket att göra för att skriva blogginlägg, jag tyckte att jag förtjänade lite semester från bloggen också.
men när maja & elin tjatade på mig häromkvällen att de läst samma inlägg allt för många gånger så tänkte jag ta tag i det och skriva ett inlägg:

egentligen .. varför har vi all denna press på oss att vi ska vara bruna, vem som är brunast osv?
man är brun i max 2 veckor sen fjällar den antingen av eller så "tvättas" den av om man inte klarar underhålla den.
dessutom blir man bara rynkig när man blir gammal, själv hade jag 25an i ansiktet (typ 3 ggr  vitare än på kroppen) men vad hjälper det huden skadas ju på kroppen också.
allt har ifs sina för- & nackdelar på sommaren kan man gå utan smink utan att det ser för allt för hemskt ut och man ser så mycket fräschare ut när man är brun, om man sedan bestämmer sig för att ta brun utan sol istället ser man bara orange ut.
 
så vad sjutton ska man göra? snygg & brun som ung och sedan rynkig som gammal eller vit & mindre snygg som ung och lite mindre rynkig som gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0