flickvänsmaterial?

läser boken "the game" och kom in i en väldigt intressant diskussion med en killkompis för ett tag sedan när jag berättade om mitt senaste bokfynd då han förklarade för mig om att tjejer kommer i två olika kategorier : flickvänskategorin & snygga tjejerskategorin

då är det tydligen såhär att de tjejer som killarna oftast är mest intresserade av är deras närmaste singel tjejkompis. eftersom de tycker om att umgås med henne hon har härlig personlighet ... och det bästa att hon är en tjej. dessa tjejer behandlar de oftast annorlunda än de snygga tjejerna. klart en tjej med flickväns potential kan vara snygg, jag menade det inte så.

snygga tjejer vet oftast själva om att de är snygga, och det killarna vill få ut av hela baletten är troligvis att få till det med tjejen. de lägger alltså ingen energi på att skapa en lång relation med henne utan mest bara raggar för kvällen om man säger så.
om en tjej har utseende (eller monsterstora bröst/rumpa) får hon plötsligt all uppmärksamhet till sig utan att egentligen behöva lägga till någon personlighet. hon bara behöver visa sig för att få killar ..

det är så jag tolkade hela berättelsen i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0