hej höst!

hej soliga måndag & hej cpfucking historieprov .. nu har jag det gjort i alla fall, skönt!
nu blir det förmodligen bakning med lillebror & elin, kladdkaka då förmodligen .. eller kanske chokladbollar då slipper man vänta så länge .. ?

sitter & lyssnar på Muse och tycker sjuk synd om mig själv att jag inte har rååd, fan Sofie!
300 för biljett + 200 spänn för att komma dit. det är inte det att jag inte tycker att det är värt det.. nej jag har helt enkelt inte råd. jag måste skaffa mig ett jobb känner jag ..  kul att man inte fyller 18 förrän om 1 år och 66 dagar, det känns en aning hårt. det känns verkligen som ALLA har jobb utom jag, men egentligen klagar jag inte .. det är ju jobbigt att jobba?

igår bokades resan till västerås :) om 15 dagar ses vi, ska bli sjukt kul att träffa er igen giirls! 
jag tyckte det lät helt rätt med västeråsiska innan men sen tänkte jag efter .. det heter ju inte malmöiska? 

                  
ikväll blir det film med "gänget" vilka nu som fortfarande räknas in ..


elinelin sa(15:37:28):

kommer nu =) fixa te sålänge

c sa(15:37:57): I will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0