vad sägs om hönsbuljong?

nu bor jag & natalia i bjärshög .. och ingen kan ana vad jag gjort idag.
tro det eller ej men jag har ridit, cornelia fransson har ridit!

från och med nu ska jag aldrig underskatta hästmänniskor.
natalia ställer klockan på 07.30 ( lägg märke till att det är lördag ) hon går upp och ger hästarna mat, sedan släpper hon ut dem i hagen. därefter mockar hon tre boxar. sedan städade hon upp i stallet.
klockan 10.00 är hon färdig och kommer in och väcker mig.
sedan när vi skulle rida tog hela proceduren ett jävligt bra tag eftersom man ska borsta hästen med en miljard olika borstar innan man kan sadla den.  herre-min-gud!

natalia; tar du en kycklingbuljong också?
cornelia; det finns inte kyckling, det finns bara fisk & hönsbuljong
natalia; ja, men ta en hönsbuljong då?
cornelia; mehn? tur att det är samma.. - AAH!  hej yxskaft!

idag har jag även sett ett får hosta, inte många som har ..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0