dålig förlorare, jag?!

jag kan vara den sämsta förloraren någonsin, (ännu värre vinnare visserligen)

jag kan inte hjälpa det, jag har kommit långt med min envishet men ibland så räcker den inte riktigt hela vägen
ex när man spelar bowling och är sämst i hela världen men ändå vill vinna.

att förlora är något av det värsta jag vet. kan tjura i timmar om jag förlorar.
när vi spelade kort i skolan och mina motståndare fuskade så att jag förlorade, då tjurade jag resten av dagen.
samma sak gäller stafetter & sånt, jag klarar inte att vara med på dem .. jag blir bara ovän med motståndar laget.

nu ska jag gå & vinna över min bror i playstation .. - ett säkert kort

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha resten av dagen dagen? du var bitter i en hel vecka ju! haha dessutom förtjänade du det :D

2008-09-09 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0