141:an - min bästa vän

jag kom precis på att jag har spenderat en väldigt stor del av mitt liv på en buss.
ca 1 timme på 141:an ca 5 dagar i veckan, 5 timmar i veckan! 
5 x 52 = 260 260/24 ungefär = 11 dygn
( nej, jag räknade det inte i huvudet :$)

plus minus även fast det är jullov & sommarlov åker jag buss så mycket, det är helt sinnessjukt!

en buss där det antingen är för varmt eller för kallt. där jag inte kan plugga för att jag mår illa eller inte kan koncentrera mig för att fjortisar spelar musik från mobilen. helt onödig tid egentligen, så onödigt! jag som tyckte att det  var sjukt att man hade ögonen stängda mer än halva sitt liv ( blinkningar och sömn ) det känns åtminstone bättre än att åka buss 11 dygn per år.

11 DYGN/ ÅR!
mig  kan dem kalla stammis på regionbussarna, jajemän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0