vuxenpoäng

vad är hela grejen med det egentligen?

dricker jag kaffe för att jag tycker om det? nej, för det gör jag verkligen inte .. det är inte gott någonstans!
det är beskt, beroendeframkallade & äckligt! enda gången jag dricker kaffe är när jag pluggar till prov och då kan jag inte sova på hela natten sen.

varför dricker vissa vin till maten på tjejmiddagar .. tja, inte för att det är gott i alla fall. det är för att samla vuxenpoäng! anledningen till att ungdomar börjar röka startar med jakten på vuxenpoäng då man verkar mer vuxen med en cigg i handen?

jag dricker inte kaffe, jag har aldrig jobbat en dag i mitt liv & jag har aldrig rökt (eller provat på något med nikotin för den delen) mina vuxenpoäng måste ligga på typ - 5 eller något

- länge leve ungdomen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du tror inte att man kan uppskatta vin ?

2008-04-25 @ 17:08:37
Postat av: elin

du lär dig dricka kaffe & vin, jag lovar ;)

2008-04-28 @ 15:41:40
Postat av: elin

vad sägs om att uppdatera din jävla blogg någon gång?

2008-05-10 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0