humansväning

tonåring, det märks att jag precis fyllt arton och har långt kvar till tjugo - gillar inte riktigt det här med humörsvängningar

jag brukar inte vara den schizofrena typen som en hel del av mina vänner är utan jag brukar hålla det relativt mycket för mig själv. en person som helt plötsligt blir sur kan förstöra hela dagen för sjutton! bara för att jag en dag kanske inte är lika glad som jag är resterande dagar betyder inte det att det hänt något. det är bara för att alla är vana vid att jag alltid är glad och positiv. 

exempelvis i höstas när vi skulle till etage, hade fribiljetter och allt, hade fixat oss och var precis påväg ut genom dörren då jag tappar mitt utgångssug, eller vi alla tappade suget. sjuk meningslöst egentligen, det hela slutade med att vi gick ner till hemmakväll (vilket hade stängt eftersom klockan var så mkt) så vi gick vidare till aladdin och hyrde film & köpte godis i våra partyklänningar & sminkningar.
samma sak gällande nu när jag är ensam hemma. ibland tycker jag det är skönt och intalar mig själv om att jag klarar det fin-fint .. men sen saknar jag dem jättemycket redan och på nätterna är det ganska läskigt!

fast nu är jag glad, nu när jag fått min nya elise ryan, mums-mums-mums!
eller så är det för att jag precis hällde i mig ett glas oboy - sockerkick!


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPDATEEEEEE

2009-04-02 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0