positivt

komplimanger kan vara något av det mest underskattade som finns för tillfället.

en liten komplimang kan förgylla en hel dag, istället för att hålla inom sig att klasskompisen har fint halsband så SÄG DET! om någon varit schysst och följt med dig när du skulle lämna tillbaka något på h&m, berätta för henne/honom hur snäll han är. 
"bra du passar i den färgen", "snygg du är idag", "snällt gjort", "du är så bra", "snygga skor", "smart du är som skrev så på den uppgiften" .. osvosv

jag ger komplimanger allt för sällan, jag vet inte riktigt varför känns lite småfjäskigt på något sätt. men eftersom alla tänker så som jag så blir det aldrig några komplimanger sagda, så nu kära läsare ska det bli ändring på det!




Kommentarer
Postat av: Mr.B

Varför komplimera när man kan läsa min blogg?;)

2009-02-09 @ 15:02:46
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0