folk är konstiga, det är inte jag

jag förstår inte hur folk kan underhålla sig i timmar med dataspel..
hur somliga kan tycka mazariner är gott ..
hur alla som går med UGGs trampar ner dem (säkerligen även jag) ..
hur folk kan gå med skinnjacka i minusgrader ..
hur det kan finnas människor som faktiskt uppskattar rå fisk ..
eller vem som kan njuta av en svensk deckarfilm?

men vad jag absolut inte kan förstå är hur vissa inte kan bli lyckliga av shopping?!!! jag menar det är helt otroligt!
jag riktigt känner att magen bubblar och jag har ett ständigt leende på läpparna när jag tänker på saker som jag ska eller nyligen har köpt.

efter nova med tjejerna är jag en klänning och ett par skor rikare - lycka! det här med lön är verkligen något jag hade kunnat vänja mig vid, haha


Kommentarer
Postat av: j

:)

2009-02-26 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0