ångest?

jag gillar inte att vara maktlös och att veta att du har kontrollen  ..
.. ni vet säkert vad jag pratar om.

ATT TRO ATT DET VAR MIN KAMERA SOM ALLA GICK RUNT & FOTADE MED MEN SOM I SJÄLVA VERKET INTE VAR MIN! 

DET är ångest, så många bilder jag ställde upp på (eftersom jag trodde det var min kamera så tänkte jag att "om de blir dåliga så är det bara jag som ser dem innan jag raderar dem") men det var en kamera som var väldigt lik min, när jag tittade på bilderna från min kamera igår kväll så var jag med på en bild och resten är typ en vägg, en närbild på en ölburk, taket, hunden, en fot på golvet .. osvosv.

jaja, de lär väl dyka upp någon gång & då blir det remove tag på momangen

Kommentarer
Postat av: Mr.B

Haha. Mes! Det är sånt som förgyller ens vardag.

2009-02-17 @ 13:51:03
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0