plastkasse vs papperskasse

- idag hade vi idrott, jag hittade såklart inte min "idrottsväska" imorse så då tog jag en plastkasse ifrån köket .. jag bara sprang in och raffade åt mig en plastpåse. det var en påse ifrån Lindri, personligen bryr jag inte mig ( okejdå, lite eftersom mamma även nu har skaffat medlemskort på Lindri.. lite halv-skämmigt, förlåt mamma! ) hursomhelst, spelar det någon roll vad det står på kassen?
har jag lägre status bara för att jag kommer med en Lidl/Netto/Lindri/Lindex-whatever-plastpåse än om jag hade kommit med en Marty/Olséns/Peak-plastpåse? ( eller i detta fall är de påsarna nog av papper )

jag menar herre-guud! jag hade mina idrottskläder i den .. 

vissa använder till & med papperskassar ifrån de såkallade "finare" butikerna som handväskor (?) köp dig en riktig handväska istället, det har du råd med om du slutar handla burberry-scarfar på Olséns

jag vet att jag bestämde mig för att jag skulle bli en positiv bloggare, men det går helt enkelt inte! 
nej, nu ska jag ut i regnet och bli ännu mer positiv!

Kommentarer
Postat av: Toft

Gosh, alla vet ju att Lindri är typ längst ner av alla påsar. Willy's däremot (Y)

2008-03-13 @ 19:05:25
Postat av: Alexander

VADÅ KLANKA NER PÅ LINDRI? Lindri är inte alls som Lidl eller Lindex. Dom har fan kända o bra märken *fnyss* (min mamma jobbar där)

2008-04-01 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0