jag gråter när hästarna blir tillfångatagna i Spirit

igår var vi på bio & såg Ps. I Love You

det var det värsta jag varit med om!
jag är en lipsill, det kan jag erkänna ..
- jag gråter när tanten lämnar bort Micke till ett naturreservat i Micke & Molle
- jag gråter när hunden dör i I am Legend
- jag gråter när Jack dör för att rädda Rose i Titanic

.. ja, ni förstår principen
jag kan inte hjälpa det ( kommer faktiskt inte ihåg sist jag grät för att jag var ledsen )

men den här filmen, jag led genom heela filmen. från början till slut satt jag och bölade i min stol.
den hade liksom ingen handlig direkt utan filmens budskap var "nu-ska-vi-se-om-vi-kan-göra-den-sorgligaste-filmen-någonsin"
det här var värre än en riktig rysare då man sitter spänd hela filmen.
klart den var gullig och så, en riktig tjejfilm .. men jag klarar inte sånt.


Kommentarer
Postat av: Alexander

man borde kanske se den filmen, älskar sånna:D

2008-04-01 @ 11:04:42
Postat av: Natalie

När hunden dör i I Am Legend - känner igen mig i det där. Det är sjukt att Will Smith klarar av att göra både roliga scener i komedier och sorgliga scener i andra filmer, och han gör det så himla bra.

2008-04-16 @ 19:29:49
URL: http://dirtylittledetails.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0