partysugen en söndagseftermiddag?

helt ärligt, jag har kommit på den bästa idéen någonsin! ( näst efter tampongen då förstås )

att jogga till typ Bob Sinclair, David Guetta mfl. då blir man festsugen och glad, sjunger med och tänker kanske på att man ska ut till helgen och vad man ska ha på sig etc.. sen helt plötsligt, se där då har man sprungit en 6-7 km!

innan gjorde jag en lista där jag hade de låtarna som jag tyckte var bra och lite sådär småsvängiga innan jag kom på denna utmärkta idé med att jogga till partymusik.

prova springa till ballader, det är det tråkigaste man kan göra. för det första blir man deppig och för det andra kan man inte springa i takt till musiken, känns som man joggar i slowmotion. inte nog med det så när sångaren tar paus i låten hör man sitt eget flås och hur byxorna prasslar och det gillas inte!

ses på spåret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0