kaffe? pling!


igår tog jag itu med samhällsekonomiprovet, jag intalade mig själv förra helgen att jag skulle börja plugga redan då .. men så som vi alla känner mig gjorde jag inte det. jag började igår kära vänner! jag började igår!!

satt hemma & pluggade hela eftermiddagen och kvällen, sedan framåt kvällskvisten kände jag mig oehört trött och bestämde mig för att koka en kopp kaffe men eftersom ingen i min familj dricker kaffe står maskinen i källaren.
så det blev pulverkaffe, men det var tillräckligt med koffein för att lilla cornelia skulle bli speedad.
jag skrev snabbare än vad jag själv hann med och framåt halv två på natten kände jag att nu måste jag faktiskt sova om jag ska orka komma upp imorgon. kunde jag sova? nej! låg och vred med ett bra tag och till slut kunde jag sova ..

jag vill på något sätt gilla kaffe, eftersom det är socialt och ser mysigt ut (speciellt i friends på central perk) kaffe & kaka och massa annat som ordet kaffe passar ihop med. men nej, jag är en tedrickare och det lär jag väl aldrig komma från.

Kommentarer
Postat av: Mr.B

Vem är det nu som kopierar andras blogginlägg va? va? va?

2009-03-11 @ 17:09:03
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0