olyckan-ole-do-lyckan

idag måste ha varit min otursdag!

- imorse när jag gick upp för att hämta tidningen var vår brevlåda borta och där var ingen tidning

- när jag sedan tittat i kylskåpet och min favorityoghurt är slut och det inte finns ngt bröd tinat bestämmer jag mig för att ta en drickyoggi to go.

- jag tittar ut innan jag går upp för att hämta min ipod på mitt rum, "oh det är uppehåll, skönt!" när jag sedan stressar iväg till bussen öppnar himlen sig och blöter ner mig

- när jag sedan kommit till skolan & tar upp mina nycklar för att kunna öppna mitt skåp droppar det från nycklarna och jag upptäcker snabbt att min lille vän mr.drickyoghurt inte ville stanna i sin flaska.. CRAP! hela väskan, inklusive plånbok, ipod, mobil, labello, tamponger, kortlek & såklart en massa viktiga papper soaked i drickyoghurt. MUMS!

varför händer alltid sånt här mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0