mmm- bensin!

hur kommer det sig att vissa människor tycker om lukten av marker-penna, bensin, gummi eller tändsticka?

själv tycker jag om doften av nytvättat, fräsch parfym kill/tjej, choklad, en blomma kanske .. sånt som normala människor tycker luktar gott!
sedan har jag personer i min omgivning som kan ta en markör penna och stå och sniffa på den tills de blir yra i huvudet .. hur skadad får man bli? samma sak gällande bensin, hur kan någon tycka att det luktar gott?

min inspirationskälla har tyvärr utgått så får arbeta lite på inläggen känner jag men snart kommer de flöda .. det är jag helsäker på :) 

... förövrigt har pliktverket beslutat och skrivit in mig för värnplikt .. januari 2010

Kommentarer
Postat av: Mr.B

Bu och bä för lumpen.

2009-02-06 @ 18:17:17
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/
Postat av: Måsen

Grattis :)

2009-02-07 @ 13:02:11
Postat av: elin

det luktar så jävla gott, men det gör iofs de sistnämnda alternativen också =/

2009-02-08 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0