gelépussar

jag är en sådan person som kan gå en hel dag med en tagg i skon ..  pallar helt enkelt inte ta av mig skon & ta ut taggen/stenen vad sjutton det nu är jag har i skon. istället för att deala med problemet går jag en hel dag och halvlider eftersom jag inte tar tag i det.

uppflyttning av skolarbete, sommarjobbssökning, konflikter och annat. vad tror jag, att allt kommer lösa sig?
varför inte bara ta tjuren vid hornen (säger man så, haha?) och luta mig ner, ta av skon, vända den upp & ner och ta på skon igen? så mycket bättre mår man efteråt, visst? vilka metaforer jag använder mig av idag.

igår var det soundtrack of our lives, men jag drack/åt mig helnitad på geléshots istället


corre tuggar och & gör sig beredd


skomakaretummen & gotte i munnen


mmm - schmaskus!

Kommentarer
Postat av: elin

ser du nu att det liknar rått kött? :)

2009-02-18 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0