girlpower

efter mitt inlägg om vad jag skulle gjort om jag vore kille för en dag ska jag idag skriva om alla tjejers fördelar och anledningen till att jag älskar att vara tjej.

jag älskar alla krämer & bodylotions som luktar blommor
guds gåva till kvinnorna, sminket så vi kan välja ansikte för dagen,
slippa ha hängiga byxor och istället kunna använda åtsittande jeans,
shoppa  KLÄNNINGAR i massor!! 
även då man är kort kan man ta på sig ett par skor och bli minst 5 cm längre,
fika och skvallra med tjejkompisarna,
gå till frisören och färga håret i en ny färg,
kunna skylla allt på mensvärk,
komma in på de flesta ställena då man ändå inte fyllt 20 än,
det otroligt stora utbudet på roliga underkläder,
endast behöver springa 6 varv på cooper och få mvg, då killar måste springa ett till varv,
jag diggar hur ett par örhänge kan piffa upp en hel outfit,
måla naglarna i regnbågens alla färger (även om jag själv inte är ett stort fan så ser det snyggt ut, i alla fall på elin)






Kommentarer
Postat av: Jojobalaw

snyyyygge bilden :D

2008-09-18 @ 17:35:47
Postat av: elloo

aaw :)

2008-09-20 @ 16:10:20
Postat av: Jag

Kul att det bara är ytliga saker du gillar med att vara kvinna.

2008-10-01 @ 13:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0