skogsbärsfil

under 2 år har jag ätit skogsbärsfilm med k-special minst 4 dagar i veckan till frukost!
nu har min lillebror kommit på min fina finess utan att säga till mig eller någon annan i familjen, så idag när jag kom ner till kylskåpet och skulle ta min efterlängtad frukost fanns det varken fil eller flingor kvar.
fy, vad sur jag blev!

vad är grejen med att bara ta andras saker sådär utan att säga till ( visserligen familjens men ni förstår )
det är som om jag köpt en magnum och lagt det i frysen och sen när jag ska äta den är den borta.
han kan väl hålla sig till sina äckliga billys panpizzor och låta min fil vara i fred?

nej, det blir lingongrova, blä? till frukost nu istället .. sen ska jag till doktorn, stygnen håller på att gå upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0