ett stycke barn till malmö tack!

cornelia: ett barn till malmö

busschafför: du är inget barn

cornelia: jag är visst ett barn!

busschaffören: nej, det är du inte

cornelia: vill du se mitt leg eller?
tar upp leget och visar

cornelia: titta, jag är till & med sjutton .. helt klart ett barn!

busschafför: hmpff ..



cornelia: barn till malmö
busschaffören synar mig nerifrån & upp ..

busschafför: vilken klass går du i om du är barn som du säger?

cornelia: trean

busschaffören: ska börja fyran då eller? hahaha ..

cornelia: eeeeh

tar mitt kort och går snabbt bak i bussen




cornelia: barn till svedala

busschafför: svedala, ja!
tittar på kortmaskinen då det står 31.71kr

cornelia: BARN till svedala, tack!

busschaffis: barn? var sjutton gör du då uppe så här sent?

cornelia: du förstår .. jag har studiedag imorgon

busschaffören: hmpff ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0