schnigelfart

enligt min körlärare kör jag som "man ska köra" och det är inte bra (?), eftersom på uppkörningen kommer de vilja att jag ska köra som en snigel och bromsa 500 meter innan rödljuset, vad sjutton?

när han sa att jag börjar  inbromsningen för sent sa jag att "det är bara för att trafiken ska flyta fram lättare" men då svarade han med att det "jag skiter väl i trafiken"
jasså? hm, dubbla buskap. när man läser teoriboken står det att man ska köra så att trafiken flyyyyter fram och inte sakta ner för tidigt eftersom det då påverkar bilen bakom?

.. en sak som jag funderat över länge nu .. heter det bakom eller framför ratten?

Kommentarer
Postat av: elin

ja inte framför iaf =/

2008-10-20 @ 20:01:39
Postat av: nörd

det beror på ur vems perspektiv du tittar =)

2008-10-21 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0