(.)(.)

varför har alla tjejer med stora bröst fördelar?

de kan se ut som stryk i ansiktet men bara de ha stora bazoooongas så är dem "snygga"
en tjej som är söt i ansiktet och har snygg kropp förövrigt men normalstora bröst anses inte som snyggare än tjejen med mosterpattarna?

livet är bra orättvist!
alltid när man är på uteställe och har med sig en storbystad kompis dras alla blickar till henne?
varför är det så? vad är det som är så himla roligt med tuttar? jag förstår inte .. det är många som gör bröstförminskningar eftersom de får tidiga ryggproblem och har svårt att idrotta. men sen samtidigt är det många som opererar sig för att få bättre självförtroende?
 
jahaja, dock har jag (vi normalbystade, se här är jag också normal) fördelar som att kunna hoppa runt utan att dem skumpar hit & dit .. även att kläder passar mig bättre och jag inte behöver få ont i ryggen när jag blir gammal, ju större desto mer hänger dem.

nu när Gud har välsignat mig med en stor rumpa varför kan inte det då vara aktuellt?
man får väl börja spara redan nu till en bröstförstoring ..


Kommentarer
Postat av: nörd

1. du har inte stor rumpa!

2. bröstförstoring blir nästan alltid fult

2008-10-21 @ 22:24:09
Postat av: elin

jag diggar ändå rubriken =/ (.)(.) haaha

2008-10-26 @ 19:36:13
Postat av: hej

Du känner nog fel killar... tjejer med normalstora bröst, vackert ansikte och fin kropp har lätt företräde! Promise!

2008-11-17 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0