alla som är normala räcker upp en hand!

vem är normal?
jag har alltid sagt att jag är den typiska "normala" tjejen, ingår i medeltalet.

normal-långt hår och hårfärg för den delen med
normal-lång
normal-vikt
normal-rolig
normal-smart
osv, osv

de som är normala strävar efter något som kan göra att de sticker ut (hårfärg ex. .. håller med fy vad min blogg är ytlig)
medan de som sticker ut strävar efter att bli normala?

jag har alltid sagt att jag vill ha något i mitt utseende som sticker ut, jag vill inte vara en person som man inte kommer ihåg hur hon såg ut eller betedde sig eftersom en miljon andra svenska tjejer ser nästan likadana ut och beter sig likadant.
vad ska jag göra? operera mig? läsa litteratur och plugga 6 timmar om dagen så jag blir smartare än alla? läsa vitsböcker så jag blir rolig och på så sätt kommer folk kanske ihåg mig? gå upp 20 kilo? gå ner 20 kilo?  


hur sjutton går det till? samma sak gällande de som har stort, tjockt lockigt hår vill oftast ha platt, tunnt, rakt hår?
medan de som har platt, tunnt, rakt hår oftast vill ha det här stora, tjocka, lockiga håret.
de som är smala utan kurvor vill ha kurvor! de som är större med kurvor vill vara smala & platta?

jag blir helt yr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0