negativa bloggerskan har talat!

någon mer än mig som hatar alla som skriver sina kärleksförklaringar till sin pojk/flickvän på facebook, bilddagboken, sina bloggar och msn?

kan vara det tråkigaste att titta på som finns, varför inte säga till personen hur mycket man älskar/hur lycklig man är med honom/henne osv.osv istället för att lägga upp en bild på bilddagboken och skriva: "jag älskar dig så mycket, du gör mig så lycklig vill vara med dig föralltid blablablaaa.." och sen en miljard bilder på när dem pussas. - OH VAD INTRESSANT!
det är väl okej att lägga upp några bilder på den man är kär i, absolut! men inte 20 om dagen där det står samma saker som bildtexter.

även folk som heter "JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET KLAS-OLLE, VI TVÅ FOREVER! (L) " på msn, men väx upp för hellskotta!

nej, mer intressanta bilder & texter till folket - tack!

Kommentarer
Postat av: Soffi-propp

haha e det en liten klagoande i farten eller? ;)

2008-11-13 @ 22:10:09
URL: http://asae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0