negativa bloggerska x 3

nu är det nog!
idag när jag läste expressen (pålitlig, haha) var det för sjutton hur många uppslag om bloggare som helst!

blondinbella, om linda rosing, carolina gynning, och hon cecila som har bloggen om mode på någon hemsida.
det stod om vad de skrev i sina bloggar .. MEN INTRESSANT! om jag vill veta vad det står i deras bloggar läser jag dem på internet och inte i expressen - hej nyheter!

inte endast expressen utan även sydsvenskan har haft stora uppslag om b.la blondinbella.
expressen förstår jag kanske lite grann men sydsvenskan?

det konstiga är att de tar alltid upp i sina bloggar att de har varit med i olika tidningar och gjort det & det för att de är kända.
hur blev de kända från början undrar jag!

jag blir ännu en gång sur!

Kommentarer
Postat av: ello

du är bara avundsjuk babe ;)

2008-11-19 @ 11:31:10
Postat av: Anonym

om dom nu är så tråkiga varför sitter du och läser dom då, nuffe?

2008-11-20 @ 14:32:40
Postat av: cornet

det gör jag inte, det var inte så att jag såg att "oh, de skriver om linda rosing i expressen, jag måste köpa den!" jag bläddade igenom dem sidorna ganska fort!

2008-11-20 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0