klänningsberoende, jag?!

jag har kommit på en sak som jag är beroende av, och för omväxlings skull är det inte något som involverar, sprit, tobak, nikotin eller annat mög som tonåringar brukar vara beroende av.

jag är beroende av klänningar, speciellt svarta klänningar. tror jag har uppemot 15 svarta klänningar.
tub, halterneck, volang, frans, med vidd, tighta, med låg rygg, med låg urringning, ballong, enkel, dragkedje, t-shirt- klänningar.
utöver detta har jag en massa i andra färger och former.
om det är fest så är det aldrig fråga om jeans för min del utan det är alltid en klänning, antingen klär jag ner den eller upp den beroende på vad det är för slags fest jag ska på.

om jag har varit i stan och säger till mamma att jag shoppat är det första hon frågar om det blev ännu en klänning.

det är så skönt att ha på sig när man är ute & dansar eller på hemmafesten. inget som spänner åt (oftast om man inte har en tight klänning förstås och då rekommenderar jag att inte äta ett bigmac & co innan man tar den på sig), den flyger fint när man dansar. ja,

.. förövrigt spelar tiger lou på kb idag, och jag har ingen biljett.

Kommentarer
Postat av: christine

Du får gärna donera lite klänningar till en väl behövande Christine, hon har alldeles för få:(

2008-11-19 @ 22:08:53
Postat av: christine

Du får gärna donera lite klänningar till en väl behövande Christine, hon har alldeles för få:(

2008-11-19 @ 22:11:20
Postat av: christine

Du får gärna donera lite klänningar till en väl behövande Christine, hon har alldeles för få:(

2008-11-19 @ 22:11:31
Postat av: christine

Du får gärna donera lite klänningar till en väl behövande Christine, hon har alldeles för få:(

2008-11-19 @ 22:11:35
URL: http://ChristineLindberg.blogspot.com
Postat av: christine

oj blev visst nått fel, du fick 4 likadana kommentarer fårn mig:( men få nu inte fel uppfattning, jag är inte en staqlker:(bara otålig när det gäller att trycka på knappen när datorn är seg

2008-11-19 @ 22:18:27
URL: http://ChristineLindberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jävla stalker crille!

2008-11-20 @ 14:31:05
Postat av: elin

Du får gärna donera lite klänningar till en väl behövande Christine, hon har alldeles för få:(

2008-11-20 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0