grattis tina!

nu är tina 18, grattis till henne!

men varför är det inte lika kul när jag fyller 18 som när elin fyllde 18 (28 Januari)?
jo, för att alla andra jävla barn har fyllt 18 vid det laget, samma sak gällande sen när jag skaffar körkort .. då kommer alla redan ha det så då blir det ju inte kul alls.

cornelia: ooh, nu är jag 18, får äntligen gå ut lagligt, wiiiijhow!
alla andra 18åringar: men välkommen vi har gått ut lagligt i ett halvår alla redan.

cornelia: kolla jag har körkort, WAH!
alla andra 18åringar: men välkommen det har jag minst haft ett halvår!

tänk om jag fötts 10 dagar senare? gått i tvåan nu med massa 91:or - usch, hemska tanke!
ändå ganska konstigt att jag känner mig så mycket äldre än 91:orna fastän att jag är närmare dem i åldern än de flesta 90:or jag känner. men å andra sidan är jag lite konstigt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars som inte får gå ut lagligt med oss än, it sucks! Var himla roligt att träffa dig idag i alla fall, hihi :)

2008-11-26 @ 22:53:53
URL: http://januariflicka.blogg.se/
Postat av: mmjuutsschk (smack)

wwraaauuurr! :D tack min lilla hästapålle.. snart är det din tur (lillan).. :)

2008-11-27 @ 19:40:21
Postat av: Anonym

hejhej (:

Rösta jättegärna på min fråga som finns på bloggen



PUSS!

/ www.mramin.blogg.se





2008-11-27 @ 19:43:23
Postat av: Mr.B

Alla 91or går inte i 2an, din jäkel!;)

2008-11-29 @ 11:42:31
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0