cornelia gillar inte skånetrafiken!

det är helt sinnessjukt vad jag inte gillar när bussar dyker upp sisådär 20minuter efter att de egentligen borde varit där (inte du min älskade 141.an, ni andra gröna mongo bussar!)

det hade inte spelat mig någon roll om det hade varit varmt och jag inte hade någon annan buss att passa, men nu när jag en annan buss och passa och det är kallt som fasiken är jag inte så pigg på att stå och frysa rumpan av mig.

när jag skulle till dansen kom bussen 20minuter försent så jag tvingades stå där och frysa + komma försent, när jag skulle hem brukar jag ta bussen till Centralen och sedan därifrån 141:an hem till Svedala. men nu var jag tvungen att ta 3:an på andra hållet mot Södervärn och hann med den precis.

skärpning skånetrafiken!


Kommentarer
Postat av: elin

det är ganska gulligt att du länkar till bilddagboken när man inte kommer in där :)

2008-11-26 @ 15:02:56
Postat av: nörd

mongo bussar är ett ord 8-)

2008-11-27 @ 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0