snygg vs söt

trots det att man är söt betyder inte det att man är snygg ..
trots det att man är snygg betyder inte det att man är söt.

enligt mig så har det har helt olika betydelser, en söt tjej/kille är en person som har lite mer mjuka ansiktsdrag, lite rundare kinder oftast en potatisnäsa .. brukar även alltid vara glad. nu ska jag inte dra alla över en kant men åtminstone jag kan tycka att en kille är söt utan att vara attraherad av honom, t.ex. jag tycker att min bror och min bästa killkompis är söta, klart man kan ju tycka sin bror är snygg men det är fortfarande inte samma sak.
söta tjejer & killar är oftast inte medvetna om att de är söta och inte alls lika självsäkra som snygga människor.

en snygg tjej/kille kan man känneteckna då de oftast har kantigare ansiktsdrag och klart en killer-body .. 
däremot måste de inte vara självsäkra (då tjejer oftast gömmer sig bakom 3 liter smink & killar tränar tills de svimmar)
klart de finns de som både har personlighet & är snygga, de finns inte så många av dem, åtminstone inte de killar som jag träffar. antingen är de stolpskott & assnygga, eller så är de hur trevliga som helst och söta.

enligt mig så är inte söt & snygg samma sak, verkligen inte! kan inte riktigt förklara med ord vad skillnaden är.

snygga killar som vet att de är snygga är det värsta jag vet, de är så äckligt självsäkra och tror att de kan få vem de vill genom att bara le charmigt & säga en komplimang. kom ner på jorden, jösses!
gå & träna lite till eller jobba på din personlighet, herreguu'

hm, inte mycket till röd tråd i inlägget
- men jag är helnöjd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0